لغو حکم دادگاه بدوی شروین حاجی پور

لغو حکم دادگاه بدوی شروین حاجی پور

به گزارش ارتباط با مشتری، قوه قضاییه اعلام نمود: دادگاه تجدیدنظر بعد از اعتراض شروین حاجی پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به سبب این که مجازات های تکمیلی اشاره شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آنها را کنسل کرد



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، قوه قضائیه اعلام نموده است که دادگاه تجدیدنظر بعد از اعتراض شروین حاجی پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به سبب این که مجازات های تکمیلی اشاره شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آنها را کنسل کرد و همین طور قرار تعلیق نیمی از مجازات حبس اشد او را نیز صادر کرد.

همچنین درباره ی پروندهٔ محسن برهانی اعلام شده که او به سبب کسوت روحانیت وی در دادسرا و دادگاه ویژهٔ روحانیت باردیگر بررسی و رسیدگی شده و مراحل تجدیدنظر را هم در شعبه‌ی اول دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت طی کرده است.

دادگاه تجدیدنظر، برهانی را درباب تعدادی از عناوین اتهامی تبرئه و نسبت به برخی دیگر مجرم شناخته است. او درخواست اعاده دادرسی داده که این درخواست بعد از بررسی رد و رأی دادگاه تجدیدنظر تأیید شده است.




منبع:

1403/05/16
11:13:12
0.0 / 5
236
تگهای خبر: جامعه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
لینک دوستان ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری