توانمندسازی کلیدواژه دومین همایش ملی دانش بنیان ها

توانمندسازی کلیدواژه دومین همایش ملی دانش بنیان ها

به گزارش ارتباط با مشتری، نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: شبکه سازی، کمک به تجاری سازی و جذب سرمایه در دومین دوره همایش ملی توانمندی ها و چشم انداز شرکت های دانش بنیان دنبال می شود.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، سیف الدین بازوند، نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان با تبیین گزارش حمایت های حقوقی انجمن از نخبگان جوان و شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: شبکه سازی، کمک به تجاری سازی و جذب سرمایه در دومین دوره همایش ملی توانمندی ها و چشم انداز شرکت های دانش بنیان دنبال می شود.
وی اضافه کرد: این حمایت ها در قالب مشاوره تخصصی، فعال سازی میز خدمت در رویدادهای مختلف ملی و تقویت دانش حقوقی آنان دنبال شده است.
بازوند با اشاره به اهمیت نقش شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور اشاره کرد: این شرکتها به عنوان موتور محرک اقتصاد مبتنی بر دانش شناخته می شوند و باتوجه به توانمندی های علمی و نوآورانه، می توانند سهم قابل توجهی در توسعه فناوری و اشتغال زایی پایدار ایفا کنند.
وی اشاره کرد: دومین دوره همایش ملی توانمندی های شرکت های دانش بنیان بمنظور شناسایی و تقویت ظرفیتهای علمی و اقتصادی کشور طراحی شده است و تلاش می شود تا با بوجودآوردن تعامل میان نخبگان و سرمایه گذاران، مسیر تجاری سازی محصولات و ایده های خلاقانه هموارتر شود.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: در این دوره از همایش، علاوه بر معرفی توانمندی های شرکت های دانش بنیان، چالش ها و موانع موجود در راه رشد و توسعه این شرکتها نیز مورد بررسی قرار می گیرد و راهکارهای علمی و عملیاتی برای برطرف نمودن این مشکلات ارائه خواهد شد.
بازوند تاکید کرد: هدف غائی از برگزاری این همایش، تقویت بنیان های اقتصادی دانش محور و پشتیبانی از تولیدات فناورانه داخلی است تا بتوانیم به افزایش راندمان و خودکفایی در عرصه های مختلف نائل شویم.

1403/10/28
14:24:29
0.0 / 5
19
تگهای خبر: اشتغال , اشتغال زایی , اقتصاد , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
لینک دوستان ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری