دومین نشست مجازی کارگروه اشتغال بریکس

دومین نشست مجازی کارگروه اشتغال بریکس

ارتباط با مشتری: دومین نشست مجازی کارگروه اشتغال بریکس با حضور هیات های نمایندگی تمامی کشورهای عضو، همین طور نمایندگان سازمان بین المللی کار و... اجرا شد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، در پی عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس از ژانویه ۲۰۲۴ میلادی، کشورمان در عرصه های مختلف در اجلاس های موضوعی این گروه به عنوان عضو جدید شرکت می کند.
برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی کشورهای مؤسس بریکس هستند و جمهوری اسلامی ایران، مصر، امارات متحده عربی، اتیوپی، اندونزی و عربستان سعودی اعضا جدید این نهاد بین المللی محسوب می شوند.
هیئت نمایندگی ایران برای نخستین بار در شهریور ماه سال جاری در دهمین نشست وزرای کار و اشتغال بریکس در شهر سوچی، روسیه شرکت کرد و ضمن ارائه دیدگاه های خود در قالب ۴ سخنرانی در تنظیم بیانیه نشست وزرا مشارکت فعال داشت.
از ابتدای سال ۲۰۲۵ میلادی ریاست بریکس از روسیه به کشور برزیل سپرده شد و طبق اعلام این کشور، نشست وزرای کار و اشتغال بریکس مقرر است در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ در برازیلیا اجرا شود.
اولویت های موضوعی اجلاس امسال بریکس شامل هوش مصنوعی و آینده کار و آثار تغییرات اقلیمی بر دنیای کار و گذار عادلانه می شود.
هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه ۸ سخنرانی در عرصه تأثیر هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد بر بازار کار، تحول دیجیتالی و ترویج صنایع نوظهور با ظرفیت ایجاد فرصت های شغلی جدید؛ توسعه سیاستهای حمایت اجتماعی و پشتیبانی از کارگران آواره، خصوصاً کارگران سالمندتر، زنان و گروههای لطمه پذیر، تشویق به اتخاذ فرهنگ یادگیری مستمر، کاهش اثرات آب و هوا بر اشتغال؛ ترویج گذار عادلانه، مشارکت شرکای اصلی و ترویج گفتگوهای اجتماعی برای مشاغل مناسب و دغدغه های بهداشت و ایمنی شغلی در این جلسه حضور خواهد داشت.
سند پیشنویس مقرر است در ایام ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ با حضور کشورهای عضو بصورت مجازی بررسی و برای ارائه به نشست وزرای کار و اشتغال غائی شود.


منبع:

1403/12/19
11:30:45
0.0 / 5
51
تگهای خبر: اجتماعی , اشتغال , بازار , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری
مشتریان وفادار، سرمایه بی‌انتهای شما