یک انتصاب در وزارت کار

یک انتصاب در وزارت کار

ارتباط با مشتری: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی سجاد سنگسری را به عنوان رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب نمود.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی سجاد سنگسری را بعنوان رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب نمود.
متن حکم به شرح ذیل است:
مبتنی بر اصول دولت چهاردهم در انتصاب بر مبنای شایسته گزینی و عدالت و با نظر به صلاحیت ها، تخصص و تعهد کاری جنابعالی بعنوان «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» منصوب می شوید.
امید است که با اتکا به خداوند متعال، آموزه های راه گشای اسلام و احساس مسئولیت نسبت به میهن و مردم عزیز ایران، تمام توان و ظرفیت خویش را برای تحقق وظایف و اهداف در رابطه با مسئولیت انتصابی به کار بگیرید.
تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاق نامه رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار می رود. تفصیل مأموریت ها و انتظارات به پیوست این حکم ابلاغ می شود. معاونت ها، سازمان ها، صندوق های تابعه، ادارات، مراکز و مؤسسات زیرمجموعه وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و مأموریت ها هستند.
توفیق شما در انجام وظایف در جهت جهت گیری های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشم انداز، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) و برنامه هفتم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
«اولویت های راهبردی و مأموریت های مورد انتظار «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» در دولت وفاق ملی بدین ترتیب است:
۱) تلاش مستمر برای نهادینه کردن شفافیت، رشد فرهنگ پاسخگویی، مسئولیت پذیری و توسعه زیرساخت های حمایتی از گزارشگران فساد و فراهم کردن زمینه های نظارت همگانی در وزارت متبوع.
۲) نظارت و بررسی میزان انطباق عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه با قوانین و مقررات جاری و شناسایی و گزارش موارد ترک فعل، کوتاهی و هرگونه تخلف احتمالی در اجرای وظایف قانونی.
۳) بررسی انتصاب و هماهنگی و پایش فعالیت مدیران بازرسی سازمان ها، بانکها و صندوق های تابعه و رابطین ستادی و اجرایی در جهت اصول شفافیت و عدالت در نظام مدیریتی وزارت متبوع.
۴) برنامه ریزی و هدف گذاری در جهت اجرای مفاد اسناد بالادستی برای پیشگیری، کشف و برخورد با فساد در تمامی سطوح وزارت خانه در جهت تقویت شفافیت، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد.
۵) تعامل مستمر با نهادهای نظارتی در رابطه با وزارت متبوع و نظارت بر عملکرد معاونت ها، سازمان ها، صندوق ها و بانکهای تابعه.
۶) انجام وظایف دبیرخانه کمیته های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد و عرضه گزارش های دوره ای.
۷) پیگیری، برنامه ریزی و راهبری استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه.
۸) تمهید سازوکارهای مناسب جهت واقعی سازی و کارآمد سازی فرآیند نظارت و ارزیابی ها در ابعاد شاخصهای عمومی و اختصاصی.
۹) بهره گیری از شاخصهای مناسب به منظور اندازه گیری مطلوب وضعیت فعالیتهای وزارت خانه با اهداف و انتظارات مورد نظر، سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و عرضه بازخوردهای مناسب جهت بهبود مسیر عرضه خدمات منطبق با سطح انتظارات سازمان اداری و استخدامی کشور.
۱۰) تقویت و توسعه سامانه ارتباطات مردمی و استفاده از فناوری های دیجیتال در این خصوص جهت پاسخگویی مؤثر به شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن.
۱۱) راهبری و نظارت بر عملکرد سامانه عملکرد مردم و دولت (سامد).
۱۲) تولید و عرضه اطلاعات صحیح، دقیق، بموقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم در حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی.


منبع:

1403/09/16
15:33:42
0.0 / 5
55
تگهای خبر: اجتماعی , بانك , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری