یک انتصاب در وزارت کار ارتباط با مشتری: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی سجاد سنگسری را به عنوان رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب نمود. به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی سجاد سنگسری را بعنوان رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب نمود. متن حکم به شرح ذیل است: مبتنی بر اصول دولت چهاردهم در انتصاب بر مبنای شایسته گزینی و عدالت و با نظر به صلاحیت ها، تخصص و تعهد کاری جنابعالی بعنوان «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» منصوب می شوید. امید است که با اتکا به خداوند متعال، آموزه های راه گشای اسلام و احساس مسئولیت نسبت به میهن و مردم عزیز ایران، تمام توان و ظرفیت خویش را برای تحقق وظایف و اهداف در رابطه با مسئولیت انتصابی به کار بگیرید. تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاق نامه رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار می رود. تفصیل مأموریت ها و انتظارات به پیوست این حکم ابلاغ می شود. معاونت ها، سازمان ها، صندوق های تابعه، ادارات، مراکز و مؤسسات زیرمجموعه وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و مأموریت ها هستند. توفیق شما در انجام وظایف در جهت جهت گیری های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشم انداز، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) و برنامه هفتم را از درگاه خداوند متعال خواستارم. «اولویت های راهبردی و مأموریت های مورد انتظار «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» در دولت وفاق ملی بدین ترتیب است: ۱) تلاش مستمر برای نهادینه کردن شفافیت، رشد فرهنگ پاسخگویی، مسئولیت پذیری و توسعه زیرساخت های حمایتی از گزارشگران فساد و فراهم کردن زمینه های نظارت همگانی در وزارت متبوع. ۲) نظارت و بررسی میزان انطباق عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه با قوانین و مقررات جاری و شناسایی و گزارش موارد ترک فعل، کوتاهی و هرگونه تخلف احتمالی در اجرای وظایف قانونی. ۳) بررسی انتصاب و هماهنگی و پایش فعالیت مدیران بازرسی سازمان ها، بانکها و صندوق های تابعه و رابطین ستادی و اجرایی در جهت اصول شفافیت و عدالت در نظام مدیریتی وزارت متبوع. ۴) برنامه ریزی و هدف گذاری در جهت اجرای مفاد اسناد بالادستی برای پیشگیری، کشف و برخورد با فساد در تمامی سطوح وزارت خانه در جهت تقویت شفافیت، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد. ۵) تعامل مستمر با نهادهای نظارتی در رابطه با وزارت متبوع و نظارت بر عملکرد معاونت ها، سازمان ها، صندوق ها و بانکهای تابعه. ۶) انجام وظایف دبیرخانه کمیته های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد و عرضه گزارش های دوره ای. ۷) پیگیری، برنامه ریزی و راهبری استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه. ۸) تمهید سازوکارهای مناسب جهت واقعی سازی و کارآمد سازی فرآیند نظارت و ارزیابی ها در ابعاد شاخصهای عمومی و اختصاصی. ۹) بهره گیری از شاخصهای مناسب به منظور اندازه گیری مطلوب وضعیت فعالیتهای وزارت خانه با اهداف و انتظارات مورد نظر، سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و عرضه بازخوردهای مناسب جهت بهبود مسیر عرضه خدمات منطبق با سطح انتظارات سازمان اداری و استخدامی کشور. ۱۰) تقویت و توسعه سامانه ارتباطات مردمی و استفاده از فناوری های دیجیتال در این خصوص جهت پاسخگویی مؤثر به شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن. ۱۱) راهبری و نظارت بر عملکرد سامانه عملکرد مردم و دولت (سامد). ۱۲) تولید و عرضه اطلاعات صحیح، دقیق، بموقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم در حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی. منبع: ارتباط با مشتری 1403/09/16 15:33:42 0.0 / 5 289 تگهای خبر: اجتماعی , بانك , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی این مطلب را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موجودی اعتبار کالابرگ برای سرپرستان خانوار پیامک می شود تاریخ انقضای کالابرگ مشارکت شهروندی کلید حکمروایی شهری کارآمد دستورالعمل ارزیابی ریسک در معادن تدوین شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۴ ارسال نظر