آغاز رسمی دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

آغاز رسمی دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

به گزارش ارتباط با مشتری، اولین شورای دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه ای با حضور صاحب نظران درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شد و تشکیل کمیسیون های تخصصی در این شورا به تصویب رسید.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، غلامحسین محمدی، معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر به رسمیت شناختن اصل مشورت در این دفتر، بیان نمود: گرفتن مشورت و مشارکت جویی سازمان علاوه بر پیشگیری از اتلاف منافع، سازمان را در حل مشکلات پیچیده، بهبود کارآمدی عملیاتی، اجرای طرح های استراتژیک و دستیابی به رشد پایدار، یاری می کند.
وی خاطرنشان کرد: فرایندی که پیش روی این دفتر است، فرایندی هم زمان بوده به صورتی که در اولین مرحله چالش ها و مشکلات بخش های مختلف درون و برون سازمانی عارضه یابی شده و راهکارهای حل مشکلات از همان بدو طراحی، اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: منابع عمومی به امانت دست سازمان است و مسیر تحول شروع شده است باید با استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی و دانش انباشته و صرف زمان، ایجاد تغییر و تحول این سازمان را جدی بگیریم.

ضرورت باورپذیری نقش سرمایه های انسانی در موفقیت سازمان ها

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اذعان داشت: باورپذیری نقش سرمایه های انسانی در موفقیت سازمان امری ضروریست، همینطور سرمایه های انسانی هم بایستی نقش و تاثیر خویش را بهره وری سازمان باور داشته باشند. اگر تغییری رخ دهد با تلاش همکاران خواهد بود.
محمدی با تاکید بر این که دفتر تحول یک فرآیند جمعی است، اضافه کرد: تصمیمات و نتایج در شورای تحول به شکل طبقاتی نمی باشد و این مسأله باعث ارتقا کیفیت تصمیمات اتخاذ شده، افزایش اعضای حلقه تصمیم گیری و اطلاع از فرایندهای تصمیم گیری خواهد شد.
بر اساس این گزارش، موفقیت در تقاضامحوری و پاسخگویی به نیازهای مهارتی بازار کار در بعضی از پروژه های سازمان، فرد محور بودن پروژه ها و طرح ها، مشارکت و تعاملات موفق ملی و بین المللی، عارضه یابی و تشکیل کمیسیون های مختلف و … از موارد مطروحه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


منبع:

1403/08/15
13:33:41
0.0 / 5
74
تگهای خبر: آموزش , بازار , كشور , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری