تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است

تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش جرم است

به گزارش ارتباط با مشتری، کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در استان جرم است و پلیس با متخلفان این حوزه برخورد قاطعانه خواهدنمود.


سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به همراهی خوب مردم این استان با پلیس، اضافه کرد: جرم سرقت در استان کاهش ۱۷ درصدی داشته است و در بحث کشفیات، سال قبل ۳۶ درصد افزایش کشفیات داشته ایم که امسال این آمار در استان بالای ۴۵ درصد افزایش را نشان میدهد.
وی به تجمعات و نحوه برخورد پلیس با آنها اشاره و اظهارکرد: خوشبختانه در کهکیلویه و بویراحمد کمترین هزینه را در زمان تجمعات داشته ایم و نشان دهنده تدابیر پلیس دراین زمینه بوده است.
جانشین فراجا با تأکید بر این که نگهداری سلاح بدون مجوز جرم است، اشاره کرد: استفاده بدون مجوز از سلاح مجاز نیز موجب بروز لطمه های جدی به شهروندان این استان شده است که لازم است با فرهنگ سازی درست در این زمینه از به وجود آمدن خسارات احتمالی جلوگیری شود.
سردار رضایی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در استان جرم است و در این زمینه هم پلیس با متخلفان برخورد قاطعانه خواهدنمود.
وی به موضوع شهروندان خارجی بدون مجوز اشاره نمود و افزود: در هر کشوری حضور شهروندان خارجی بدون مجوز جرم است؛ فراجا هم در عرصه جمع آوری اتباع بدون مجوز اقدامات لازم را انجام می دهد، اما باید ابزارهای لازم برای مراحل بعدی نیز وجود داشته باشد که دراین زمینه نیاز به همراهی سایر دستگاهها داریم.
جانشین فراجا مجموعه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد را مشرف به ماموریت های خود دانست و عنوان کرد: سامانه ۱۹۷ حلقه وصل پلیس با مردم است که حالا انتقادها بیشتر به سوی پیشنهاد رفته است و مردم هم همکاری بسیار خوبی بوسیله این سامانه با پلیس دارند.
سردار رضایی به طرح امنیت محله محور هم اشاره نمود و اضافه کرد: این طرح در امتداد فرامین مقام معظم رهبری بوده که از تجارب اول انقلاب بشمار می رود و ما این طرح را بومی سازی کرده ایم و محور هم کلانتری ها هستند که در بحث مقابله با خرده فروش های مواد مخدر و همین طور برخورد با اراذل و اوباش طرح بسیار خوبی بشمار می رود.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی کشور در آخر بیان کرد: حدودا همه جرایم کشور با مجازات تناسب نداشته و بازدارنده نمی باشد و این عدم تناسب بین جرم و مجازات هزینه زیادی را به مردم و دستگاه انتظامی وارد کرده است که در بسیاری اوقات منجر به تعدی به مجری قانون نیز می شود.




منبع:

1403/07/30
09:09:29
0.0 / 5
18
تگهای خبر: فروش , كشور , مجوز , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
لینک دوستان ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری