سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت كار:

موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارتخانه است

موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارتخانه است

به گزارش ارتباط با مشتری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، جواد رضوی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مؤسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مؤسسه اظهار داشت: امیدوار هستم در دوره ی جدید کارهای علمی بالاتر از بیش گسترش یابد.
وی اضافه کرد: نگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره مندی از ظرفیتهای داخلی در مدیریت ارشد وزارتخانه است. به همین دلیل «ابراهیم صادقی فر» با تجارب باارزش در مؤسسه و وزارتخانه به عنوان سرپرست مؤسسه کار و تامین اجتماعی از طرف وزیر کار منصوب شدند.

مؤسسه کار و تامین اجتماعی از ستون های اصلی این وزارتخانه است

همچنین کمال رضوی، سرپرست حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: مؤسسه کار و تامین اجتماعی از ستون های اصلی این وزارتخانه است، بدین سبب باید بتواند به عنوان بازوی توانمند علمی در عرصه های مختلف عمل کند.
وی اظهار داشت: مؤسسه کار و تامین اجتماعی منبع و اعتبار علمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

فعالیت های علمی مؤسسه کار را بالاتر از پیش اعتلا می دهم

ابراهیم صادقی فر سرپرست جدید مؤسسه کار و تامین اجتماعی اظهار داشت: با تمام توان، تلاش می کنم کارهای علمی به نحو احسن به عاقبت برسد.
وی با اشاره به شناخت عمیق «احمد میدری» از مؤسسه کار اظهار داشت: وی از محققان قدیمی و عضو گروههای علمی مؤسسه هستند و امیدوار هستم با راهبری و حمایت ایشان، اقدامات ارزشمندی ساماندهی و اجرا شود.

ریل گذاری های قوی در مؤسسه انجام شده است

شهرام محمدی، رییس سابق مؤسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات یک سال اخیر اظهار داشت: تشکیل گروههای علمی با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان، راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی کار و برگزاری همایش هشتم و راه اندازی دبیرخانه دائمی هیئت امنا همچون اقدامات این مؤسسه بود.
شایان ذکر است: «ابراهیم صادقی فر» دارای بالاتر از دو دهه مدیریت در عرصه های مختلف علمی و اجرائی است. مدیر انتشارات و مدیر پژوهش مؤسسه کار و تامین اجتماعی، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولیت ستادها، کمیته ها، شوراها و کارگروه های تخصصی همچون سوابق صادقی فر است.


منبع:

1403/07/21
13:10:13
0.0 / 5
88
تگهای خبر: اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری