نهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی و محیط کار

نهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی و محیط کار

ارتباط با مشتری: رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران تا 16 مهرماه آگاهی داد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، حبیب اله جلیلی، رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اظهار داشت: نهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات که با همت بخش خصوصی و حضور شرکت های فعال در این بخش درحال برگزاری است فرصتی برای معرفی، تبادل محصولات و دستاوردها فراهم نموده است.
وی اضافه کرد: مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، افتخار دارد که با حضور فعال در این نمایشگاه خدمات آموزشی، پژوهشی، محصولات ایمنی و بهداشت کار را به فعالان عرصه کار و تولید کشور معرفی نماید.
وی، حضور مؤثر در سایر غرفه ها، بررسی توانمندی ها، مشاوره ایمنی و آشنایی با آخرین اقدامات سایر شرکتها را از اهداف حضور در این نمایشگاه عنوان نمود.
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، رسالت اصلی این مرکز را پشتیبانی از آموزش و پژوهش شرکتها و شناسایی مجموعه هایی فعال و پیشرو در بخش ایمنی و تجهیزات فنی عنوان نمود.
جلیلی با اشاره به حمایت های معنوی و اعطای مجوز پذیرش همکاری به شرکت های معتبر اظهار داشت: این شرکتها مجاز هستند که در یک بازه زمانی یک ساله با نظارت مرکز نسبت به موضوع آموزش تخصصی کارگران و تست های آزمایشگاهی محصولات ایمنی به عنوان همکار فعالیت کنند.
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در آخر ابراز امیدواری کرد: باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه، ضمن اهمیت به موضوع مطالعه و پژوهش در این عرصه، امید قدمهای مؤثری جهت ارتقای موضوعات ایمنی در کشور برداشته شود.
نهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری است.


منبع:

1403/07/20
11:00:08
0.0 / 5
66
تگهای خبر: آموزش , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری