خبر خوش رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها؛

مستمری جاماندگان از مددجویان بهزیستی پرداخت می شود

مستمری جاماندگان از مددجویان بهزیستی پرداخت می شود

به گزارش ارتباط با مشتری، رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: اگر افرادی در فهرست سال 1403 بودند بهر دلیلی مستمری دریافت نکرده اند به سازمان بهزیستی و مسئولان وزارت رفاه قول دادیم این نفرات را لحاظ نماییم.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، محمود ملکوتی خواه، رییس سازمان هدفمندسازی یارانه ها در رابطه با قطع تعدادی از پرداخت مطالبات معلولان مستمری بگیر اظهار داشت: قطع مستمری نداشتیم. سازمان برنامه و بودجه موظف است اعتباراتی که مجلس شورای اسلامی تصویب می کند، ارقام را پرداخت کند.
وی اضافه کرد: این رقم بوسیله ارقامی که سازمان بهزیستی به ما ارائه می دهند به تدریج هر ماه پرداخت می شود.
وی افزود: سقف رقمی که می توانیم پرداخت نماییم یک دوازدهم عددی است که هر ماه در قانون بوسیله قانونگذار تسریع کرده است و منابع برمبنای وصولی مصارف قرار دارد.
رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلان اینکه یک مشکل ما عدم تحقق منابع هدفمندی بود در صورتیکه ما ملزم بودیم مانند کمک مستمری مددجویان بهزیستی پرداخت نماییم، اشاره کرد: بدین سبب یک دوازدهم آن تا شهریورماه پرداخت شده منتهی در لیستی که در سازمان بهزیستی ارائه می دادند برخی نفرات از طرق مختلف مانند توانمندسازی و… خارج و افراد جدید جایگزین می شوند؛ به همین دلیل خروج نفرات و ورود نفرات جدید شکل گرفت که آن خروجی ها تعدادشان کمتر از ورودی ها بود و از نظر اعتباری اینطور اعلام گردید که این افراد مستمری نگرفتند و یا مستمری آنها قطع شده است؛ اما قطعی در کار نبود.
ملکوتی خواه افزود: در شهریور ماه بخش عمده ای از نفراتی که در ماه های قبل جا مانده بودند به این فهرست اضافه و پرداخت گردید یعنی شش‎دوازدهم اعتبارات سال ۱۴۰۳ باید پرداخت می شد.
وی اظهار داشت: تا کنون ۱۰۷ درصد پرداختی داشتیم یعنی پرداختی ها از ۱۰۰ درصد بالاتر بوده در صورتیکه در منابع سازمان هدفمندی ۵۴ درصد محقق شده به سبب اولویت و ضرورت مددجوی بهزیستی که با مشکل برنخورند.
این مسئول دولتی اظهار داشت: خبر خوش این است که سازمان با این پرداختی که داشته یارانه و مستمری هیچکدام از مستمری بگیران بهزیستی را قطع نکرده و اگر افرادی در فهرست سال ۱۴۰۳ بودند از فروردین تا شهریورماه بهر دلیلی مستمری دریافت نکرده اند قول دادیم به سازمان بهزیستی و مسئولان رفاه و کار این نفرات را لحاظ نماییم.

1403/07/06
11:44:59
0.0 / 5
638
تگهای خبر: بودجه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری