مدیرعامل تاكسیرانی تهران تهران خبر داد

لغو کارت سوخت و طرح ترافیک تاکسی های غیرفعال

لغو کارت سوخت و طرح ترافیک تاکسی های غیرفعال

ارتباط با مشتری: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد گشت های مشترک پلیس و تاکسیرانی برای رصد سرویس مدارس بدون مجوز در تهران خبر داد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، شادی مالکی در جلسه بامداد امروز ستاد استقبال از مهر که از ساعت ۶: ۳۰ در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با حضور فرماندار تهران، معاون وزیر کشور و شهردار تهران و نمایندگان دستگاه های مرتبط شروع شد، با اعلان اینکه در طول این مدت شناسایی تاکسی غیرفعال و بازگرداندن ۶۰۰۰ تاکسی انجام شده است، از شناسایی ۱۸۰۰ تاکسی که مدت زیادی بنزین نزده اند آگاهی داد و اضافه کرد: در این جهت وارد فاز اجرائی کنترل آنها شده ایم بگونه ای که در پی هماهنگی های انجام شده پیامک هشدار برایشان ارسال شده و در صورت عدم توجه در فرآیند قانونی کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی ها لغو می شود.

وی از شناسایی ۴۰ خط پرتقاضا و استقرار ۴۰ درصد تاکسی های گردشی در این خطوط آگاهی داد و اظهار داشت: استقرار خودرو های گشت در سطح معابر نیز انجام شده است.

مالکی در مورد وضعیت سرویس مدارس نیز با اعلان اینکه تا حالا ۳۰۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده و ۲۰۰۰ راننده تأیید صلاحیت شده اند، اظهار داشت: برای ۶۰۰۰ دانش آموز بوسیله سامانه سپند اختصاص سرویس مدرسه شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران اظهار داشت: از امروز شناسایی خدمات مدارس بدون مجوز در سطح معابر و مدارس را با هماهنگی پلیس اجرا خواهیم کرد و گشت های مشترک تا پایان آذرماه اجرا می گردد.



1403/07/01
08:56:25
0.0 / 5
215
تگهای خبر: ثبت نام , خدمات , كشور , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری