اعلام نتیجه اعتراض به آزمون آموزگاری بوسیله سامانه کارا

اعلام نتیجه اعتراض به آزمون آموزگاری بوسیله سامانه کارا

به گزارش ارتباط با مشتری، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه حدود 21 هزار نفر کار ثبت نام کرده و انتخاب واحد خودرا در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان انجام داده اند، اظهار داشت: سازماندهی این افراد نیز در حال انجام می باشد و ابلاغ خدمت آنها برای سال تحصیلی آتی بصورت دستی صادر و مدرسه و محل خدمت آنها مشخص می شود.



حمید طریفی در گفت و گو با ایسنا با بیان این که شش روز مهلت اعتراض به داوطلبان آزمون آموزگاری داده شد، اظهار داشت: سامانه اعتراض برای این افراد از ۳۰ تیر باز شد و با دو روز تمدید تا ۷ مرداد ادامه داشت و الان به انتها رسیده و در مرحله بررسی اعتراضات داوطلبان است که در کمترین زمان ممکن انجام و نتیجه بوسیله سامانه کارا به داوطلبان اعلام می شود.

وی با اعلان اینکه دانشگاه فرهنگیان انعطاف لازم را برای سپری کردن دوره های پودمانی دارد، اضافه کرد: در کنار دوره آموزشی دانشگاه، یک دوره آموزشی فشرده تقریباً سه هفته آخر شهریور برگزار می گردد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه با هدف آموزش عملی و کاربردی به مهارت آموزانی که در دانشگاه هستند، برگزاری یک دوره مهارت آموزی از ۱۰ مرداد در نظر گرفته شده است، افزود: دانشگاه فرهنگیان کار آموزش را آغاز نموده است.

طریفی با اعلان اینکه حدود ۲۱ هزار نفر کار ثبت نام و انتخاب واحد خودرا در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان انجام داده اند، اظهار داشت: سازماندهی این افراد نیز در حال انجام می باشد و ابلاغ خدمت آنها برای سال تحصیلی آتی بصورت دستی صادر و مدرسه و محل خدمت آنها مشخص می شود.

وی با اعلان اینکه قسمتی از دوره مهارت آموزی داوطلبان توسط دانشگاه فرهنگیان در طول سال تحصیلی به انجام می رسد، اظهار داشت: برمبنای شرایط و خاصیت هایی که این افراد دارند و اقتضائات مدارس و دانش آموزان تشخیص می دهیم که کدام معلم در کدام مدرسه و در چه پایه تحصیلی سازماندهی شود.




منبع:

1403/05/19
11:14:57
0.0 / 5
277
تگهای خبر: آموزش , ثبت نام , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
لینک دوستان ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری