وزیر آموزش و پرورش:

۲۵۰۰ دبیرستان تولیدی کد اقتصادی دریافت می کنند

۲۵۰۰ دبیرستان تولیدی کد اقتصادی دریافت می کنند

ارتباط با مشتری: به گزارش ارتباط با مشتری، وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ۲۵۰۰ دبیرستان تولیدی می شود و کد اقتصادی خواهند گرفت که می توانند محصولات خویش را به بازار عرضه کنند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، امروز دوشنبه هشتم مرداد ۱۴۰۳ سومین جشنواره ملی مهارت با شعار مهارت، پل کارآفرینی و اشتغال پایدار، با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید. رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش کشور در این همایش اظهار داشت: بین سن و برگشت پذیر بودن سرمایه ای که داشته ایم رابطه معکوس وجود دارد.
وی اضافه کرد: اشکال ما در حوزه آموزش به صورت عام و مهارت به صورت خاص اینست که سن هزینه کرد را بالا برده ایم و بدین سان برگشت سرمایه پایین تر آمده است. در این خصوص دولت چهاردهم باید اهتمام ویژه داشته باشد.
وی افزود: این سرمایه گذاری در سن پایین تر هزینه شود تا زودتر نتیجه بگیریم. در همین راستا توسعه متوازن به جایی رسید که این مهارت آموزی سهم قابل توجهی در حوزه اشتغال دارد.
وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۱۹۲ دبیرستان ساخته شده است. اظهار داشت: ۳۰۰ دبیرستان هم درحال ساخت است و در دولت سیزدهم پیشبینی شد تا ۵۰ درصد دانش آموز در دبیرستان ها جذب شود.
صحرایی افزود: در آیین نامه ملی تقویت مهارت دانش آموزان، هر دانش آموز در متوسطه اول ۱۵۰ ساعت و متوسطه دوم ۳۰۰ ساعت باید آموزش مهارتی ببینند که جدا از رشته تحصیلی آنها است.
وی افزود: این اتفاق مهمی است که در دولت سیزدهم مورد پیگیری قرار|گرفت و ۲۵۰۰ دبیرستان کشور تولیدی می شود و کد اقتصادی خواهند گرفت.
صحرایی در انتها اظهار داشت: کاهش سن اشتغال و مهارت آموزی خیلی مهم است که باید مورد توجه ویژه متولیان قرار گیرد.


منبع:

1403/05/12
12:51:43
0.0 / 5
237
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , اشتغال , اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
لینک دوستان ارتباط با مشتری
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری