رنگ می تواند تاثیر بسیار زیادی روی روحیه افراد، خواسته ها و باورهایشان داشته باشد.
به گزارش ارتباط با مشتری: طی تحقیق انجام شده در کشورهای پیشرفته مشخص شد رنگ ها می توانند دارای معناهای بی شماری باشند. رنگ می تواند تاثیر بسیار زیادی روی روحیه افراد، خواسته ها و باورهایشان داشته باشد.
رنگ بنفش یکی از رنگ های ثانويه است که از ترکیب رنگ آبی و قرمز به دست می آید. این رنگ می تواند نماد خلاقیت و سلطنت باشد. برای غرفه هایی که به نوعی با صنعت لوازم ارایش سرو کار دارند یا اغلب مشتریانی آن ها را بانوان تشکیل می دهند، استفاده از این رنگ برای تشویق بیشتر برای خرید توصیه می شود.
شرکت غرفه ساز شما می تواند برای ایجاد خلاقیت بیشتر از پالت رنگ بنفش استفاده کند. برای این منظور می توان رنگ یاسی را با رنگ دیگری همچون زرد ترکیب کرد و یک غرفه منحصر به فرد خلق کرد. توصیه می شود همواره از رنگ بنفش به همراه یک رنگ مکمل یا خنثی استفاده کنید تا علاوه بر این که بتوانید چند مفهوم را صرفا با رنگ غرفه خود برسانید، بتوانید زیبایی بصری بیشتری نیز ایجاد کنید.
کبیرسازان شرکت غرفه سازی برتر نمایشگاهی اعتراف می کند استفاده از رنگ بنفش کلید افزایش بازدید در نمایشگاه هایی است که صاحبان کسب و کارهای آن ها به نوعی می خواهند کسب و کار خود را دوستدار و همراه مردم نشان دهند. در کنار استفاده از رنگ بنفش در چنین غرفه هایی می توان از رنگ آبی نیز در برخی از موارد استفاده کرد که حس اعتماد را در کنار همراهی برایتان به ارمغان بیاورد. کبیر سازان همچنین معتقد است می توان از رنگ بنفش بصورت پالت استفاده کرد و با ایجاد سایه های رنگی غرفه را مزین و زیبا کرد.
در خصوص رنگ بنفش باید گفت افرادی که این رنگ را دوست دارند و جذب آن می شوند عموما شخصیت مهربانی دارند و عموما تصمیم گیرنده های خوبی هستند. گفته می شود هرچه رنگ غرفه نمایشگاهی شما به سمت استفاده از بنفش های تیره تری برود، احتمالا می تواند تاثیر کامل تر و مثبت تری روی مخاطب خود بگذارد.