مدیركل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام كرد

سوریه مسئول بررسی سانحه پرواز تهران- بیروت

سوریه مسئول بررسی سانحه پرواز تهران- بیروت

به گزارش ارتباط با مشتری مدیركل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی كشوری اظهار داشت: سوریه مسئول بررسی سانحه هواپیمای مسیر تهران- بیروت ماهان است و بررسی ها شروع شده است.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، به دنبال ایجاد مزاحمت دو جنگنده آمریکایی برای پرواز ۱۱۵۲ ماهان در آسمان سوریه که سبب لطمه رسیدن به مسافران و برخی خدمه پرواز شد، حسن رضایی فر اظهار نمود: بررسی سانحه تعرض به پرواز هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی ماهان در راه بین المللی پروازی کشور سوریه و مصدوم شدن برخی از مسافران و خدمه پروازی مورد پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری سوریه قرار گرفت.
وی ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده از طرف سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ارسال اطلاعات لازم بر طبق مستندات ضمیمه ۱۳ پیمان شیکاگو به کشور محل وقوع سانحه، امروز کمیته بررسی سانحه کشور سوریه تحت عنوان کشور محل وقوع، رسما بررسی سانحه را آغاز و از کمیته های بررسی سانحه ایران به عنوان نماینده کشور بهره بردار و مالک هواپیما و کمیته بررسی سانحه کشور فرانسه (BEA) تحت عنوان طراح و سازنده هواپیما برای همکاری دعوت کرده است.
رضایی فر اشاره کرد: بر این اساس کشور سوریه مسئول هدایت بررسی سانحه و انتشار گزارش تخصصی دراین زمینه بوده و پیش از صدور آن گزارش، مورد بازنگری کمیته بررسی سوانح ایران قرار خواهد گرفت و مدارک لازم به سوریه تحویل داده می شود و بعد از توافق گزارش نهایی و ارسال به مبادی بین المللی از قبیل ایکائو، پیگیری های حقوقی لازم صورت خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بعد از اطلاع از وقوع رویداد، پیگیری های لازم از طرف سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد و حفظ اطلاعات جعبه های سیاه و مدارک هواپیما و پرواز آماده تحویل به کشور سوریه و مقامات ذیصلاح شده شود تا با بررسی های تخصصی زمینه پیش گیری از اتفاقات مشابه برای پروازهای بین المللی فراهم گردد.




منبع:

1399/05/09
22:58:24
5.0 / 5
2563
تگهای خبر: شركت , كشور , مسافران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری