معاون وزیر كار اعلام كرد

پیمانكاران به اجرای طبقه بندی مشاغل ملزم شدند

پیمانكاران به اجرای طبقه بندی مشاغل ملزم شدند

به گزارش ارتباط با مشتری معاون وزیر كار اظهار داشت: پیمانكارانی كه تحت هر شرایطی با شركت های پیمان دهنده قرارداد بسته و كار می كنند، باید از طرح طبقه بندی مشاغل تبعیت كنند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، حاتم شاكرمی با اشاره با اشاره به اینكه پرداخت بدون تبعیض مزد برای انجام كارهای هم ارزش از حقوق اولیه نیروی كار است، تصریح كرد: پیمانكارانی كه تحت هر شرایطی با شركت های پیمان دهنده قرارداد داشته و فعالیت می نمایند باید از طرح طبقه بندی مشاغل كارگاه اصلی تبعیت كنند.

وی اظهار داشت: هدف نظام جبران خدمت كه یكی از موضوعات با اهمیت در ارتباط با مدیریت منابع انسانی و كارآفرینی است، ارتقای انگیزش و بهره وری كاركنان و حفظ و صیانت از نیروی انسانی شاغل در سازمان هاست.

شاكرمی اضافه كرد: با عنایت به رشد پدیده جهانی شدن اقتصاد، توسعه فن آوری و دانش و گسترش بخش خدمات، ضرورت تغییر بازبینی در نظام طبقه بندی مشاغل و تحول در مدیریت منابع انسانی امری ضروریست.

به گفته وی، نظام طبقه بندی مشاغل باید متناسب با تحولات تكنولوژیكی و تغییرات روز افزون نظام اقتصادی و روابط كار صنعتی و همینطور نیازهای نوین شركت ها و واحدهای اقتصادی انعطاف پذیر بوده و منتج به افزایش بهره وری نیروی كار و كارگاه شود.

طبق اعلام وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، معاون این وزارتخانه با اشاره به اهداف طرح طبقه بندی مشاغل، اظهار داشت: یكی از اهداف طرح، سرعت بخشیدن و شفافیت است كه اجرای صحیح آن سبب افزایش بهره وری، ایجاد انگیزه در نیروی كار، ایجاد تعادل در بازاركار، پاسخگویی به نیازهای سیستم جبران خدمت، هم افزایی بین كارگر و كارفرما و در نهایت كاهش دعاوی كارگر و كارفرما می شود.

شاكرمی آمادگی معاونت روابط كار برای ارتقای بیشتر سطح خدمات رسانی و برگزاری نشست های مشترك همفكری و هم اندیشی در مورد طرح ها و مدلهای جدید ارزش یابی مشاغل را اعلام نمود.




1398/10/11
12:01:32
5.0 / 5
4043
تگهای خبر: اجتماعی , اقتصاد , بازار , تعاون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری