در جلسه مشترك رئیس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران

آخرین جزئیات راه اندازی پلاسكو بررسی گردید

آخرین جزئیات راه اندازی پلاسكو بررسی گردید

به گزارش ارتباط با مشتری شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه مشترك خود، آخرین وضعیت راه اندازی ساختمان جدید پلاسكو را تشریح كردند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، سید پرویز فتاح امروز در حاشیه جلسه امضای تفاهم همكاری مشترك با شهرداری تهران در مورد آخرین توافقات صورت گرفته درباره ساختمان پلاسكو اظهار نمود: ما مشتركاً این نوید را می دهیم كه پلاسكو با سرعت ایجاد می شود و طبق قولی كه ما دادیم، پلاسكو تا نیمه دوم سال ۹۹ طبق پروانه، طبق نقشه و طبق ضوابط شهرسازی و شهرداری ساخته خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: البته قبلا این مراحل در كمیسیون ماده ۵ و شورایعالی شهرسازی طی شده، ولی ما بطور قطع مراقب هستیم كه پلاسكو طبق ضوابط فنی ساخته شود و این به نفع كسبه آنجا و شهر تهران است.
وی با اشاره به برخی مسائل اخیر پیش آمده هم اظهار داشت: هم اكنون سرعت كار در پلاسكو خوب است و حتی پس از برخی مسائل پیش آمده، شهرداری هم مانع ساخت پلاسكو نشد و یك روز هم آنجا تعطیل نبود. ولی خب طبیعی است شهرداری مسائل و ضوابط خودشان را دنبال كند.
بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، فتاح در ادامه به صحبت های شهردار تهران اشاره نمود و اضافه كرد: آقای حناچی هم فرمودند كه مسائل آنجا پس از دریافت پروانه كه بزودی صادر می شود، در یك چارچوب و تفاهم كلی حل می شود و اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
رئیس بنیاد مستضعفان در انتها تصریح كرد: ما تلاش می نماییم تا نیمه دوم سال آینده طبق زمان بندی موجود، به قولی كه قبلا دادیم عمل نماییم.
پیروز حناچی - شهردار تهران - هم در مورد ساخت ساختمان پلاسكو هم اظهار داشت: توافق ما این است كه مسیر فنی به درستی طی شود و این یعنی پروانه پلاسكو صادر خواهد شد.
شهردار پایتخت تصریح كرد: در مورد مسائل مالی فی درخلال هم عرصه فعالیتهای اقتصادی ما آنقدر وسیع است كه این مورد هم در همان قالب، پیگیری و حل خواهد شد.



1398/09/24
11:45:59
5.0 / 5
4307
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری