برگزاری دومین نشست مجازی کارگروه اشتغال بریکس

برگزاری دومین نشست مجازی کارگروه اشتغال بریکس

ارتباط با مشتری: دومین نشست مجازی کارگروه اشتغال بریکس با حضور هیات های نمایندگی تمامی کشورهای عضو، همین طور نمایندگان سازمان بین المللی کار و... اجرا شد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، به دنبال عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس از ژانویه ۲۰۲۴ میلادی، کشورمان در حوزه های متعدد در اجلاس های موضوعی این گروه بعنوان عضو جدید شرکت می کند.
برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی کشورهای مؤسس بریکس هستند و جمهوری اسلامی ایران، مصر، امارات متحده عربی، اتیوپی، اندونزی و عربستان سعودی اعضا جدید این نهاد بین المللی محسوب می شوند.
هیئت نمایندگی ایران برای نخستین بار در شهریور ماه سالجاری در دهمین نشست وزرای کار و اشتغال بریکس در شهر سوچی، روسیه شرکت کرد و ضمن عرضه دیدگاه های خود در چارچوب ۴ سخنرانی در تنظیم بیانیه نشست وزرا مشارکت فعال داشت.
از ابتدای سال ۲۰۲۵ میلادی ریاست بریکس از روسیه به کشور برزیل سپرده شد و طبق اعلام این کشور، نشست وزرای کار و اشتغال بریکس مقرر است در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ در برازیلیا برگزار گردد.
اولویت های موضوعی اجلاس سال جاری بریکس شامل هوش مصنوعی و آینده کار و آثار تغییرات اقلیمی بر دنیای کار و گذار عادلانه می شود.
هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران ضمن عرضه ۸ سخنرانی در حوزه تاثیر هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد بر بازار کار، تحول دیجیتالی و ترویج صنایع نوظهور با ظرفیت ایجاد فرصت های شغلی جدید؛ توسعه سیاستهای حمایت اجتماعی و پشتیبانی از کارگران آواره، بخصوص کارگران سالمندتر، زنان و گروههای صدمه پذیر، تشویق به اتخاذ فرهنگ یادگیری مستمر، کاهش اثرات آب و هوا بر اشتغال؛ ترویج گذار عادلانه، مشارکت شرکای اصلی و ترویج گفتگوهای اجتماعی برای مشاغل مناسب و دغدغه های بهداشت و ایمنی شغلی در این جلسه حضور خواهد داشت.
سند پیشنویس مقرر است در ایام ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ با حضور کشورهای عضو به شکل مجازی بررسی و برای عرضه به نشست وزرای کار و اشتغال نهائی شود.


منبع:

1403/12/15
10:27:43
0.0 / 5
19
تگهای خبر: اجتماعی , اشتغال , بازار , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری
مشتریان وفادار، سرمایه بی‌انتهای شما