وزیر كار پیشنهاد كرد؛

بهره مندی از زیرساخت های فنی و حرفه ای برای آموزش ایمنی

بهره مندی از زیرساخت های فنی و حرفه ای برای آموزش ایمنی

به گزارش ارتباط با مشتری، نشست شورای معاونان و مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل این سازمان برگزار گردید.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تکیه بر این که صاحبان اصلی آموزش های فنی و حرفه ای، صاحبان کسب و کارها هستند، تصریح کرد: آنها می دانند صلاحیت حرفه ای به چه معناست، تحولات تکنولوژیکی و مهارت های جدید را زودتر رصد می کنند و از نیاز خود به نیروی انسانی آگاهند. سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تقاضای این گروه ها را بررسی نموده و به نیاز آنها پاسخ می دهد.
وی با تکیه بر پژوهش هایی که مدتی قبل از تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر روی مبحث آموزش فنی وحرفه ای، انجام داده بر نکات تحول آفرین در این سازمان تاکید نمود.
وی اظهار داشت: در یکی از نشست هایی که در مورد معدن طبس برگزار شد، پیشنهاد دادیم از زیر ساخت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای آموزش ایمنی استفاده نماییم. معادن کشور می توانند برای آموزش ایمنی هزینه کنند. ما، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید زیرساخت ها را فراهم و محتوا و استانداردهای آموزشی خویش را ایجاد نماییم. مالک این آموزش ها باید بخش خصوصی باشد و قبول مسئولیت کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تکیه بر حرکت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به سمت بخش خصوصی خطاب به مسؤلان این سازمان اظهار داشت: انتظار دارم که مهارت «جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی» را بعنوان یکی از مهم ترین مهارت ها تقویت کنید.
میدری افزود: اگر مهارت آموزی با همراهی صاحبان کسب و کار انجام نشود، تزریق منابع مالی به سازمان می تواند مشکل آفرین شود.
وی خاطرنشان کرد: تزریق منابع مالی به سازمان فنی و حرفه ای کشور باید با سایر اهداف پیوند داشته باشد تا باعث افزایش مهارت بعنوان مقدمه جهش تولید باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به توانمندی های سکاندار جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: از سرپرست این سازمان، بر مبنای توانایی های ویژه در زمینه های آموزش های فنی و حرفه ای و بدون هیچ گونه سفارش سیاسی به این سازمان دعوت شد.


منبع:

1403/07/26
13:53:23
0.0 / 5
11
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , استاندارد , تعاون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری