ایجاد زیرساخت های نرم افزاری برای توسعه كسب و كارها

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری برای توسعه كسب و كارها

به گزارش ارتباط با مشتری یکی از شرکتهای خلاق موفق شده است با ایجاد زیرساخت های آنلاین امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین های هوشمند تبلیغات را برای صاحبان کسب و کار فراهم و تابحال بیشتر از ۴۰۰ هزار مشتری را مدیریت کند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محمود رویت پور، رئیس هیئت مدیره یکی از شرکتهای خلاق اظهار داشت: خیلی از کسب و کارها به دنبال جذب بیشتر مشتری و افزایش اعتماد آنها هستند. ما در این مجموعه با ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و عرضه گزارش های تحلیلی به آنها کمک می نماییم تا صاحبان کسب و کار به این هدف دست یابند.
وی با اشاره به اینکه این زیرساخت های نرم افزاری عرضه شده است، اظهار نمود: امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین های هوشمند تبلیغات همچون برخی امکاناتی است که این سامانه در اختیار شما قرار می دهد.
رویت پور با تکیه بر اینکه ما به چند روش با مدیران مشاغل همکاری می نماییم، تصریح کرد: برای مثال در یکی از این روش ها، یک دستگاه پوز در اختیار یک فروشگاه قرار می گیرد. این دستگاه پوز به سامانه مدیریت مشتریان ما متصل است.
او همینطور بیان نمود: این سامانه به ازای هر خرید مشتری امتیازی معادل ۵ تا ۱۰ درصد به وی اعتبار اختصاص می دهد و مشتری می تواند به کمک این اعتبار به صورت مجانی خرید کند. همینطور بر طبق این تراکنش ها، امکان تحلیل رفتار مشتری برای ما فراهم می شود، صاحب کسب و کار هم می تواند بر طبق این گزارش های تحلیلی تصمیم گیری کند.
رویت پور، ضمن برشمردن دیگر مزایای سامانه آنلاین مدیریت مشتری، افزود: سامانه ما در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی نزدیک ۵۰ درصد ارزان تر است. هم اکنون بیشتر از ۶۰۰ کسب و کار با ما همکاری می کنند و ما در مجموع حدود ۴۰۰ هزار مشتری را مدیریت می نماییم. این نوع از نرم افزارهای کسب و کار در بعضی کشورهای توسعه یافته مانند آلمان بسیار رایج است و در کشور ما هم با عنایت به مزایای مختلف آن با استقبال خوب کاربرها، روبرو شده است.
بر مبنای اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، به قول مجری طرح برای مثال اگر سامانه اعلام نمود که یک مشتری خاص چند ماه قبل، تنها یک مرتبه خرید کرده است و به اصطلاح جزء مشتری های «از دست رفته» به حساب می آید. مدیریت فروش، برای آن مشتری خاص در مناسبت هایی مانند روز پدر، روز زن، روز تولد یا عید نوروز پیام های مختلفی ارسال می کند و تلاش می کند تا در نهایت بتواند این مشتری را مجدداً به فروشگاه خود جذب نماید.




منبع:

1399/12/17
23:35:40
0.0 / 5
1477
تگهای خبر: شركت , فروش , كشور , مشاغل
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری