سخنگوی ستاد حمایت معیشتی:

افرادی كه كد رهگیری كمك معیشتی دریافت نكردند به سایت بازگشت كنند

افرادی كه كد رهگیری كمك معیشتی دریافت نكردند به سایت بازگشت كنند

به گزارش ارتباط با مشتری سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی اظهار داشت: متقاضیانی كه كد رهگیری دریافت نكردند با مراجعه به سایت و وارد كردن كد ملی و شماره حساب یارانه خود، ثبت درخواست كنند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، حسین میرزایی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره علت عدم ارسال كد رهگیری برای بعضی از متقاضیان، گفت: تابحال ۴ میلیون پیامك برای متقاضیان ارسال شده شده است اما بنا به دلیلهای مختلف بعضی از متقاضیان هنوز پیامكی دریافت نكرده اند.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی اضافه كرد: در بعضی از موارد حتی تا ۵ مرتبه ارسال مجدد پیامك داشتیم اما پس از تماس متوجه شدیم كه تلفن همراه فرد خاموش است؛ حال برای رفع دغدغه مردم از همین امروز بامداد افرادی كه درخواست خودرا در سامانه #۶۳۶۹* ثبت كردند ولی پیامك حاوی كد رهگیری را دریافت نكردند می توانند با وارد كردن كد ملی و شماره حسابی كه در سازمانه هدفمندی یارانه ها ثبت شده و به این حساب یارانه واریز می شود، در سایت hemayat.mcls.gov.ir درخواست خودرا ثبت كنند.
وی افزود: همین طور این مساله كمك حالی برای افراد سالمندی است كه توان تهیه سیمكارت به نام خودرا ندارند.
میرزایی در مورد كسانی كه یارانه نقدی نمیگیرند و مشمول كمك معیشتی نیز نشده اند اما متقاضی دریافت این كمك هستند، اظهار داشت: افرادی كه مشمول هر دو حمایت دولت یعنی یارانه نقدی و كمك معیشتی نبودند از اول دی ماه می توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خودرا ثبت كنند؛ البته درباره این مساله در اطلاعیه های بعدی توضیح بیشتری داده خواهد شد.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی اشاره كرد: وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی و ستاد شناسایی حمایت معیشتی فقط متولی كمك معیشتی هستند و سوژه یارانه نقدی و... در وظایف ما نیست.


منبع:

1398/09/13
15:47:40
5.0 / 5
4965
تگهای خبر: اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی , وزارت تعاون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری